mandag den 9. april 2012

Kærestens Lillesøster

Vågnede ved siden af min kæreste, efter en nat i byen, klokken 14.
Da vi stod op kom hans farmor på besøg. Og pludselig sad jeg for bordenden med hjemmebagte boller og kage.
Klokken 16 tog han på arbejde, men selvom jeg ikke kender familien suuuper godt, besluttede jeg mig for at blive.
Det resulterede i kvalitetstid med Maria, som er en virkelig sød pige (og lillesøster, for den sags skyld). Vi gik en lang tur og derefter på café. Klokken 20 gik vi mod lejligheden igen, og da vi kom op var spisebordet dækket med aftensmad (OG der var dækket op til mig). Virkelig hyggeligt.
Efter maden så Maria og jeg tøsefilm, indtil Simon kom hjem.
Vi stjal Simons kamera med på tur (han vil nemlig ikke lade Maria låne det, så det skulle hun helt sikkert have lov til, nu han alligevel bare sad i fakta), og i skal ikke snydes for lidt billeder.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar